Pagina's

woensdag 30 maart 2011

From the world wide best fade in a bed

Hello (:

Ze zijn zo droog, die filmpjes: "Will they kiss?" "No". Ik kan er echt om lachen. Of "Dakota's now legal in 31 states."


Vandaag had ik wiskunde en Latijn repetitie, ze gingen allebei goed, ik was echt blij!

En eigenlijk is deze ook zo grappig, het enige wat ze doen is elkaars naam zeggen. Zeker als Edward met hele dikke lippen 'Dakota Fanning' zegt is zoooooo grappig (vind ik dan).


Ik heb trouwens iets nieuws ontdekt: http://www.2dayslook.com/
Elke 48 uur staat er een nieuwe look met heel veel korting. Zoals deze:




De eerste twee zijn niet zo scherp, sorry!

Ik moet nu weer leren voor economie, Duits en Engels, die repetities heb ik morgen. Als ik uit ben ga ik met mijn vriendje bij de Mac Donalds lunchen ;) En dan gaan we een film kijken, en daarna ook met mijn zusje brownies bakken! Ik heb echt zin in morgen!

Ik wens jullie een hele fijne woensdagmiddag!

XOXO

4 opmerkingen:

  1. Nice Nice, ik zal eens op die site gaan kijken!
    Liefs, Swaen
    www.xxmieyou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die site lijkt me erg handig! Ik ga is een kijkje nemen haha <33.

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.