Pagina's

zondag 13 maart 2011

I'm walking on sunshine and don't it feel good

Hello (:

En het resultaat van onze appeltaart:


Een hello-sunshine-taart! Hij was net niet helemaal gaar, en dat is zoooo lekker! Helaas is hij nu alweer bijna op (zie de rechter foto).

Vandaar ook het liedje van vandaag.

Het is zo'n liedje waar je lekker vrolijk van wordt! Zo leuk om dit clipje te zien! Ik had 'm nog nooit gezien, zeker die drie mannen in de grijze jassen vind ik echt droog.

Vandaag ben ik in een creatieve bui. Mijn vriendin, die nu bij me logeert, en ik zijn al ongeveer de hele dag bezig met bloggen. We hebben samen ook een blog gemaakt: http://avetester.blogspot.com/


DIY (Do It Yourself): Armbandhoudertjes maken

Benodigdheden:
Schaar ~ plakband ~ wc rolletje ~ (cadeau) papier ~ armbanden

Stap 1:  Knip een vierkantje uit het papier en vouw dit om de bovenkant van het wc rolletje heen. Plak er een rondje plakband omheen zodat hij blijft zitten.


Stap 2: Knip een rechthoek uit een papier (met één lange kant die helemaal recht is) en plak een korte kant vast aan de wc rol.

Stap 3: Rol het hele papier om het wc rolletje heen en plak hem vast. Vouw van het papier naar binnen en plak het eventueel nog een keer vast.

Doe er nu wat armbandjes omheen en tadaaaa! Je hebt je eigen armbandjeshoudertje gemaakt! Zo zie je maar dat je in vijf à tien minuten iets leuks kunst maken! Ziet het er niet supercute uit?


Ik hoop dat jullie het ook gaan proberen!

En trouwens, vanaf dinsdag heb ik geen tijd meer om te bloggen vanwege de optredens voor de Glamournight. Dus dan ga ik zo iets instellen dat 'ie automatisch elke dag iets post, maar ik zal later alle verhalen vertellen over hoe het was om op te treden!

Fijne zondag nog allemaal!

XOXO

4 opmerkingen:

  1. oeeh lekkere taaart ^^ hahaha,
    & waauw dat is echt best wel handig zo'n houdertje ! Super leeuk.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammiee, die taart. haha
    &
    Ik ga zeker zo'n houdertje maken.
    resultaat zie je laterr. (:

    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die taart is leuk gedaan, ziet er echt lekker uit! :D
    En handige manier om je armbandjes op te bergen :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.