Pagina's

woensdag 16 maart 2011

A house is not a home

Hello (:


Vandaag weer een filmpje gemaakt door mijn vriendin. Deze vind ik supergrappig, zeker omdat het allemaal gaat om het koekje. En het moment dat het meisje met de lange blonde haren opspringt naar het balkon is zoooo droog. Gelukkig komt het allemaal weer goed uiteindelijk.

Het is eindelijk zover! Vanavond is de generale repetitie! WOEHOEEE :D Ik heb er onwijs veel zin in, maar toch is het ook wel heel spannend. We gaan het hele schema doorlopen en we krijgen alle andere acts te zien. Mijn vriendje is ook door, hij doet al voor het derde jaar mee. Hij zit in een vaste dansgroep, ze doen een mix en hun stijl is hiphop. Ik heb hun dans nog nooit gezien, dus daar ben ik eigenlijk ook wel heel benieuwd naar! En hij heeft mijn liedje ook nog nooit gezien, maar dat vind ik stiekem wel heeeeeel eng. Net als toen hij een keer kwam kijken bij mijn hockeywedstrijd, toen wist ik niet meer hoe ik moest hockeyen. En dat terwijl ik al sinds mijn vijfde op hockey zit! Zo zie je maar hoe raar je gaat doen als je verliefd bent :$

Nu we het toch over huizen hebben, moet je eens zien hoe schattig deze huisjes zijn. De middelste twee zijn mijn favorieten (:




Vanaf nu ga ik alle berichten automatisch posten, dus de "echte" verslagen komen pas weer vanaf zaterdag!

Ik wens jullie een hele fijne week! En wens mij succes (: (Break a leg, haha)

XOXO

3 opmerkingen:

  1. Hé, de 4e is toch het peperkoekenhuisje van de efteling?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat filmpje is echt super, en dat allemaal om een koekje ;p
    hun maken echt hele leuke filmpjes!

    & heel erg veel succes vandaag! Ik hoop voor je dat je je tekst nog wel weet, ookal kijkt je vriendje ;p.

    oeeh die huisjes zijn echt cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. linksboven en de eerste middelste zijn mijn favoriete (: ik kon het filmpje niet laden, ik kijk hem wel een andere keer!
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.