Pagina's

maandag 28 maart 2011

There's the Jack I know

Hello (:

Sorry dat ik de afgelopen twee dagen niet gepost heb! Zaterdag kwam het er niet van, en zonder moest ik de hele dag leren (ik heb repetitieweek) voor Grieks en scheikunde. Ze gingen wel goed trouwens. Morgen heb ik Frans, natuurkunde en geschiedenis, dus dit wordt geen lang bericht.

Ik weet niet of jullie het al weten, maar er komt een vierde Pirates of the Caribbean uit op 20 mei! Daar ga ik zeker wel naar toe, ik vind Johnny Depp zoooooo'n leuke acteur! Hij is geniaal.


Deze uitspraken hingen in het lokaal waar ik vandaag mijn repetities maakten:
- Vergeet beledigingen, onthoud vriendelijkheid
- Een uur is soms lang, een jaar is zo voorbij
- Zomaar iets beweren kan anderen bezeren
- Vecht voor je vrijheid met je stem als wapen
- Een glimlach is een gesprek zonder woorden
- Zonder geweld is het leven geweldig
- Spreken leren we vroeg, zwijgen leren we pas later
- Ga je eigen weg, dan kan niemand je inhalen
- Om je dromen waar te maken, moet je wel eerst wakker worden
- Als je vol bent van jezelf, zal je nooit in staat zijn tot luisteren
- Als je niet kunt wat je wilt, dan moet je willen wat je kunt (die vind ik het leukst)
- Geluk is niet krijgen wat je wilt, maar willen wat je krijgt

En ik ben van plan om binnenkort de opmaak van mijn blog te veranderen, alleen al mijn leuke plaatjes zijn op mijn eigen laptop. Daarvan is het internet sinds donderdag kapot, dus ik kan alleen maar vanaf mijn vaders laptop of vanaf de computer in de studeerkamer (maar die is superlangzaam) bloggen! :(

Ik weet niet hoeveel tijd ik deze week heb om te bloggen, ik probeer zo veel mogelijk te schrijven!

Wish me luck (:

XOXO

4 opmerkingen:

  1. Dankje voor je lieve reactie, daarom krijg jij nu een ipad reactie terug! Pirates of the caribean is echt geweldig, jammer dat orlando bloom er niet meer bijzit (: in welk lokaal hangen al die uitspraken dan? Heb ik nig nooit gezien.veel succes vandaag! Lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitspraken. Vooral die van dat spreken en zwijgen komt mij heel erg bekend voor.
    Ik kan namelijk nog steeds niet zwijgen.
    Veel succes met Grieks en scheikunde. Waar hebben jullie het nu over?
    Johnny Depp is très joli.
    Ja, je kent mij niet (wat is de definitie van kennen eigenlijk?) en ik ken jou niet. Ik kwam hier met dank aan http://alles-over-mode.blogspot.com/ ... Maar je blogt wel leuk, dus ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post meid ! Ik ben zelf meer fan van drama & love movies maar deze is echt heel erg leuk. Wacht op de 4de maar wel jammer dat er veel niet meer mee doen. Echt leukblog heb je ! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.