Pagina's

donderdag 24 maart 2011

You and me together, nothing is better

Hello (:


Zo'n mooi liedje! Lang leve de repeat-knop!

Vandaag heb ik mijn profiel gekozen. Het is Natuur & Gezondheid geworden met als keuzevakken het kunstvak en geschiedenis. Deze vakken krijg ik nu:
1. Nederlands
2. Engels Cambridge
3. Latijn (Ik laat Grieks vallen, daardoor voelt het heel zinloos om nu toch de woordjes te moeten leren!)
4. Klassieke Culturele Vorming
5. Lichamelijke oefening
6. Literatuur in context
7. Algemene natuurwetenschappen
8. Wiskunde B
9. Biologie
10. Scheikunde
11. Natuurkunde
12. Duits
13. Economie
14. Kunstvak
15. Geschiedenis

Ik zal morgen het recept van de muffins met chocola erop zetten!

Ik ben van plan binnenkort een collage te maken van plaatjes uit de nieuwe H&M folder. Er staan echt leuke dingen in! Ik heb nog maar 59 cent op mijn rekening, maar gelukkig heb ik een mama met geld (:

Have a nice thursday!

XOXO

3 opmerkingen:

  1. Jaa dat liedje is zo verslaafend ik luister ht ook vaak hihi.Leuke post :) xox'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit jij ook in de 2e? en moet je een vakkenpakket voor volgend jaar kiezen? ik in ieder geval wel haha.. :) Leeuke post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great work keep it coming, best blog on earth

    aromatherapy

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.