Pagina's

woensdag 9 maart 2011

Ooh, I LOVE birds

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
YOU CAN TRANSLATE MY BLOG WITH GOOGLE TRANSLATOR ON THE LEFT SIDE!
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Hello (:

Ooit een letterlijke trailer gezien? Ik ook niet, voordat ik dit filmpje zag:


Als je zulke filmpjes maakt, heb je echt humor. Zeker het stukje van: "Mysterious hooded man watches (from a distance). Take a second to look awesome." Dan schiet ik telkens weer in de lach.

Vandaag heb ik niet zo veel tijd om een lang verhaal te bloggen, ik heb morgen een Latijn SO over iets van 1000 woordjes. AAAAAAH. I'm like: SHOOT ME (zie hiervoor het filmpje ;)). Gelukkig heb ik het grootste deel al lang geleerd, maar toch is het veel.

Vanwege de titel, nog een paar leuke vogel-plaatjes:




Trouwens, ik vind het ontzettend leuk om zulke lieve en inspirerende reacties te krijgen! Ook met volgers ben ik hartstikke blij! Daardoor krijg ik nog meer zin om nieuwe posts te schrijven!

Ik ga nu beginnen aan Latijn, tot later!

XOXO

10 opmerkingen:

  1. hello! cute blog, thanks for following mine :) i am not a model, i never really tried to be! thanks for asking though!

    <3 steffy
    steffysprosandcons.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, Oeh, Oeh.

    Wat een leuj berichtje.
    I love the first and third picture.

    (:

    XxxxxxxxLLe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like your blog very much, lieve Eva!

    xxx Marijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute post ! Jij ook erg bedankt van je berichtje, je hebt helemaal gelijk anders is er ook niks aan en doe je het voorniemand eigenlijk. Ik wil ook wat bereiken met mijn blog! Omdat je z'n leuke meid ben volg ik je en natuurlijk voor je leuke blog! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke post!
    En wat heb je een leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love these photos!!! they are so cute :) especially the first one with all the cages!!!

    thelibertybelleblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woow je blog doet het dan nog best wel goed, als je het pas sinds zaterdag hebt. gefeliciteeerd!
    && dankje voor je lieve comment en voor het volgen. natuurlijk wil ik jou volgen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. doe je ook gymnasium? yes ik heb een lotgenoot!! haha leuke blog! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. cute birds :) love the assassin's creed trailer. do you play the game? xx

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.