Pagina's

vrijdag 18 maart 2011

Waar is mama?

Hello (:

Agossie, deze is en blijft zooooo schattig! De verslaggever heeft inderdaad vast zelf geen kinderen.


Vandaag ben ik om 12.05 uur al uit! Dat is lekker vroeg. Dan ga ik waarschijnlijk met mijn vriendin, die samen met mij de Glamournight doet, een broodje eten in de stad. En 's avonds twee shows, pffff, echt vermoeiend! Deze avond schijnt altijd de leukste van de vier te zijn. We zullen zien.

Hier komt het tweede deel van de comics (zie: Die blikken in je ogen).


(Deze vind ik het allerleukst!)





Vanaf morgen stuur ik weer directe posts. Ik hoop dat jullie de posts op deze manier ook leuk vonden!

XOXO

7 opmerkingen:

  1. leuke post! vooral die comics zijn erg grappig.

    liefs.
    http://SunlightDreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die comics zijn zeker leuk, ik zat met een glimlach voor de pc :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awh, dat filmpje is zoo schattig! Ik heb het een paar x achter elkaar afgespreeld want ik vond het zooo schattig ;p hahaha.

    & ik hoop voor je dat de shows tot nu toe goed gingen, veel succes vanavond.

    & die cosmics zijn idd grappig ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je was goooeed!
    en wat een leuke post (:
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een schattig filmpje!
    En die comics vind ik echt geweldig :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik blijf die stripjes leuk vinden,
    ik ging ze net hardop voorlezen aan m'n tante XD
    Met gekke stemmetjes enzo o.O"
    Wow best maf eigenlijk haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.