Pagina's

dinsdag 8 maart 2011

I am a superwoman, yes I am, yes she is

Hello (:

Het is vandaag dinsdag 8 maart 2011, voor de honderdste keer Internationale Vrouwendag! Vandaar het liedje 'Superwoman' van Alicia Keys. Want, we mogen er best trots op zijn dat wij meisjes/vrouwen zijn!
Daarvoor 15 redenen waarom het fijn is om een meisje/vrouw te zijn:

1. We worden niet of minder snel kaal.
2. We hebben voorrang bij reddingsacties.
3. Van een groep gegijzelden worden wij het eerst vrijgelaten.
5. Wij kunnen verschillende dingen tegelijk doen, we kunnen sneller wisselen van taken en toch het overzicht houden.
6. We hebben altijd gelijk, zo niet dan lullen we ons er altijd wel uit ;)
7. We kunnen alles doen wat mannen doen, maar dan wel op naaldhakken.
8. Wij zijn beter in onthouden waar iets ligt (bijvoorbeeld sleutels, mobiel, portomonee).
9. We articuleren beter dan mannen, doordat de vrouwelijke anatomie (= bouw van het lichaam) optimaal is om zoveel mogelijk verschillende klanken te maken.
10. Wij zijn beter op taalkundig gebied.
11. We zijn socialer en kunnen beter communiceren.
12. We kunnen beter ruiken.
13. We zijn leniger.
14. Wij zijn er beter in om ons netjes en geloofwaardig te verontschuldigen.
15. We zijn gevoeliger en kunnen onze gevoelens beter uiten.

Hebben jullie trouwens carnaval gevierd? Bij ons wordt het niet gevierd, maar ik heb er een paar hele leuke van plaatjes gevonden:





Laten we maar snel de traditie invoeren dat het ook in het westen van Nederland wordt gevierd! Het ziet er zo gezellig en vrolijk en leuk uit!

Trouwens, vandaag heb ik toch maar geen ijsje, maar wel een lolly bij Antonio gehaald ;) (zie vorig bericht)

Dat was het weer voor vandaag!

XOXO

9 opmerkingen:

  1. haha, heb ik net gereageerd op je vorige bericht, heb je weer een nieuwe. zo blijf ik aan de gang. maar ik ga toch op elk bericht reageren, want dat is leuk. je liedje doet het trouwens niet, daar moet je even naar kijken. maar die 15 redenen zijn wel echt prachtig, heb je die zelf bedacht?

    en trouwens, ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je ook een keertje een filmpje van mij in je blog willen zetten? als je het leuk vind natuurlijk.

    xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, die M&M's! dat liedje is nog steeds mooi... x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awww sweetie your blog is soooo cute!!! I love it!!! lots of kisses :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for the Alicia Keys clip I haven heard that song in awhile. Keep things up, and drop by me too, soon.

    Cheers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto heb je haha en blog ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute blog you have, Little Miss Sunshine! :) I love it!

    MY INSPIRATION

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, die 15 zinnen kloppen helemaal!
    ik zie dat de translator is gelukt, mooizo (:
    kusjees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lovely blog. i adore the alicia keys song :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha die 15 zinnen over meisjes/vrouwen zijn echt ge-wel-dig ^^

    & jaaa ik doe ook aan carnaval, het is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.