Pagina's

vrijdag 25 maart 2011

Hahaha


Hello (:

Agossie, zo ontzettend lief, zo'n babylachje! Ik zat helemaal mee te smilen achter mijn computer. En omdat er verder niet zo veel wordt gezegd in het clipje, heb ik maar als titel 'hahaha' gedaan ;)

Ik moet zometeen naar musicalles, daar heb ik echt zin in! Ik was vorige week niet geweest, vanwege de Glamournight.

Trouwens, ik heb een 8 voor mijn Griekse-woorden-so! Jippie!

En hier is nog het recept voor de muffins met chocolade. Als je vanavond niets te doen hebt, zou ik dit zeker gaan maken! Het is echt om te smullen!

Voor ongeveer 8 stuks:
1 blok pure chocola in stukjes
75 gram zachte roomboter
2 eieren, gesplitst (is nog best lastig!)
80 gram basterdsuiker + snufje zout
80 gram zelfrijzend meel + 20 gram aardappelzetmeel

1. In een kom eigeel en suiker goed schuimend kloppen. Daarna de zachte boter toevoegen en goed door elkaar mengen.
2. In een aparte kom het eiwit stijf kloppen (zorg wel dat de kom goed schoon is, anders lukt het niet!).
3. Bloem, aardappelzetmeel, snufje zout en chocola in stukjes bij het eigeel-boter mengsel toevoegen en goed mengen.
4. Als laatste het eiwit toevoegen en m.b.v. een spatel heel voorzichtig mengen. Maak draaibewegingen van onder naar boven om te voorkomen dat het eiwit weer vloeibaar wordt.
5. Stort het beslag in de vormpjes en bak de muffins bruin in circa 15/20 minuten bij een oventemperatuur van 180 graden.

Succes (:

Als laatste nog een paar inspirerende foto's:





Ik weet niet voor honder procent zeker of ik dit weekend kan posten, ik ga namelijk naar mijn opa en oma in Friesland, want mijn oma is jarig!

Dus, zo niet, fijn weekend!

XOXO

<3

5 opmerkingen:

  1. awh wat een schattig kind, het lijkt net of hij bijna dood gaat van het lachen. ;p

    & jammiee, chocolade muffins.

    gefeliciteeeerd met je oma! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You truly are a little Miss Sunshine :) The baby in the video is so cute and funny :) And the pictures are beautiful as always! Happy BIrthday to your grandma :)

    MY INSPIRATION

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach, wat een schatje!
    die pacmanring is heeel stoer (:
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whahahahahaha die baby is geweldig. Ik ga echt stuk hier. hehehhehee.

    je blog is echt leuk lieverd, ga vooral zo door. En gefeliciteerd met je oma! Tot morgen lief.

    xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, naar friesland is niet erg toch! Fryslân boppe :P
    Haha, en nee, ik ben niet nationalistisch ingesteld :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.