Pagina's

maandag 14 maart 2011

Die blikken in je ogen

Hello (:

Helaas pindakaas, het weekend zit er weer op. Meteen de eerste twee uur gym. Bah. Dan een blokuur Natuurkunde, ook heel leuk. Gelukkig hebben we bij ons op school allemaal laptops. En op die laptops is YouTube niet geblokkeerd. Dus meestal besteden wij onze tijd nuttig met het kijken van dit soort filmpjes:


Haha, die blikken in je ogen vind ik de beste grap. Nog steeds zo jammer dat de lama's gestopt zijn! Ik was een grote fan (:

Vandaag ga ik na school voor de laatste keer oefenen voor de Glamournight, spannend! Woensdag is de generale repetitie, donderdag, vrijdag en zaterdag zijn de shows. Ik heb er nu al zo'n zin in! Omdat ik tussen school en de voorstellingen niet naar huis ga, zal ik de komende paar dagen niet veel bloggen. Maar je kunt iets instellen over geplande posts maken, dus daar ben ik al mee bezig. Don't worry (:

Tot slot nog een paar superdroge comics:




Ik heb er nog meer, maar die zal ik later posten (anders werd het bericht zo lang ;)).

XOXO

11 opmerkingen:

  1. love the comics, hope your shows go well :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha dat filmpje is echt grappig, ik vind die ene van: die blikken in je ogen, echt super grappig hahahaa.
    & die strips: hahahaa leeuk! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha superleuke verhaaltjes,
    ben benieuwd naar de rest!
    &Haha ik vind m'n blognaam juist niets,
    bedankt voor het volgen!
    Via wat volg je mij als ik vragen mag? (:
    Zeg maar via welk account ding XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjeee voor je leuke comment!
    Bedoel je die 1e foto?
    Volgens mij is dat een jurkje, maar dat weet ik niet zeker, want je ziet maar de helft. En als het die is: dan vind ik die ook echt super leeuk!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke strips hihi. En leuk filmpje :) ! Je hebt echt vaak leuke posten. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dankjee voor je comment ^^, oh haha ja ik bedoelde het niet rot hoor ;p, voor als je dat misschien dacht xd. Maar dat lijkt me wel dat het een jurkje is, of een shirtje want soms doen ze dan een legging aan en dan doen ze er een lang shirtje overheen zodat het ook een jurkje lijkt. Vind ik ook altijd super leuk.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha lekker droge humor :D
    Dankje voor het volgen ik volg jou ook
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuke strips zeker droog ♥
    haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nervous? I would be too but I'm sure you'll do great!

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.