Pagina's

zondag 20 maart 2011

Got nervous when you looked my way

Hello mede-bloggertjes (:

Sorry sorry sorry, ik had gisteren geen tijd om te posten! Ik werd wakker, ik moest voor mijn moeder zorgen (ze was ziek, buikgriep), daarna moest ik hockeyen (3-1 gewonnen, YEAH!), toen douchen en meteen weer door naar school voor de laatste show.

Als eerste wil ik jullie bedanken voor de reacties die jullie me hebben gegeven tijdens de show, het was heel leuk om ze te lezen!

Dit liedje heb ik de afgelopen dagen nogal veel geluisterd, hij is al wel oud maar toch vind ik 'm wel heel leuk:


AAAAAAAAAAAH het was zooooo leuk op de Glamournight! Het was onwijs gezellig, het voelt alsof je deel uitmaakt van iets waar je samen aan werkt, echt zo'n groepsgevoel. Elke avond kregen we te eten, en dat was ránzig! Ik heb er foto's van gemaakt:

Woensdag: een prei-aardappelen-doperwten-kip-prut

Donderdag: zoute pasta met kotsachtige saus

Vrijdag: nasi met zure pindasaus en droge kroepoek

Zaterdag: pizza margaritha! Daarvan ben ik vergeten een foto te maken (: Maar dat was echt heeeel lekker vergeleken met al dat mislukte eten van de dagen ervoor, waarvan ik steeds maar iets van 5 happen at. De rest van mijn avondeten bestond uit koekjes, snoepjes en chips. Ook niet verkeerd. Maar wel meteen 10000 kilo aangekomen.

De shows zelf gingen behoorlijk goed. Woensdag was de generale repetitie en iedereen die meedeed aan de show kon kijken. Die avond was ik het zenuwachtigst. Want toen ging ook mijn vriendje kijken. Gelukkig ging het wel goed.

Donderdag was de eerste show. Het enige vervelende eraan was, dat wij drieën (het achtergrondkoortje) onszelf niet konden horen in de monitor. Een monitor is een soort box waarin je jezelf hoort zingen, wat bij ons niet werkte. Dus wij gingen dat tegen het meisje zeggen die daarover ging.

Alleen toen bij de volgende show, vrijdagavond vroeg, hoorde we onszelf weer te hard. Faal. Gelukkig ging dit bij de vrijdagavond laat show weer goed, alleen toen waren twee microfoons omgewisseld. De leadzangeres, die vrij lang is, had de microfoon van mijn vriendin, die niet heel groot is. En andersom. Dus dat ging niet zo heel goed. Paniek paniek paniek, wat ik heeeeeel grappig vond en daarom met een big smile op het podium stond. Maar de techniek kwam snel en toen was alles weer goed.

Zaterdag ging gelukkig alles goed. Iedereen zei dat die het beste klonk, terwijl die show voor mijn gevoel het slechtst ging.

Ik vind het echt superjammer dat het alweer is afgelopen, het was zo leuk en gezellig! Ik hoop dat ik volgend jaar weer mee mag/kan doen.

En nogal een blunder: op donderdag gingen wij met z'n drieën eten en drinken kopen in de plus. Op een of andere manier gaven ze steeds al het eten aan mij dus liep ik met een enorme stapel koek en snoep op mijn armen. We kwam op het idee om ook ijskoffie te kopen. Waarschijnlijk voel je 'm al aankomen: langzaam rolde mijn koffie van mijn stapel eten af FLETSJ op de grond. Oepsie. Midden in de winkel lag er dus een plas ijskoffie. Dus we riepen een 'meneer van de winkel' erbij en hij zei dat hij het zo zou komen opruimen. Dus ik dacht van dat we het wel zouden moeten betalen ofzo. Wij hebben daar tien minuten staan wachten en iedereen die langsliep keek ons heeeeeel raar aan. Toen kwam de 'meneer van de winkel' terug en zei dat we allang weg hadden mogen gaan. Gênant!

Jeetje, wat een verhaal! Nu vind ik het wel weer genoeg.

Fijne zondag nog!

XOXO

10 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd dat je gewonnen hebt met hockey, en beterschap aan je moeder. & ieel dat eten lijkt me erg vies, behalve de pizza ^^.
    & wat erg van die microfoons haha, maar het lijkt me ook wel grappig als je daar dan staat. ;p.
    & haha, die blunder is best wel grappig, gelukkig hoefde je het niet te betalen.

    & dankjee voor je lieve comment, haha jaaa graag gedaan. Ik kijk elke dag ( dat probeer ik in iedergeval ) op je site te kijken. Want ik vind je blog echt super!

    p.s wooow, ik heb echt heel veel getypt;p. leeuk hè? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awh, wat leeuk!
    ja, de laatste dagen krijg ik veel meer reacties. Dus post ik bijna elke dag. Natuurlijk niet altijd.. De ene keer doe ik elke dag een post plaatsen, en de andere keer niet. :P
    maar dankejee ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, wat een leuk 'verlagje' (:
    dat van die microfoon was echt grappig!
    & dat eten, ieeeuw.
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat eten ziet er inderdaad niet erg aantrekkelijk uit! haha. ik ben jou ook gaan volgen, want jou blog is awesome! <3 Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat eten ziet er echt ranzig uit inderdaad!
    leuke blog heb je.

    kom je eens langs op de mijne? mss kunnen we elkaar volgen?
    Peace, A. ☮

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke artikel!
    en beterschap met je mama !!
    Liefs Biancax

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waaauuuw, dat eten was echt het allerleukste deel van de hele Glamournight (not xD) maar ondanks dat was het nogsteeds echt suupeeer!

    hopelijk kunnen/mogen we volgend jaar nog een keer meedoen, want ik vond het echt zoow awesome!

    enjaa, die koffie laten vallen was zeker niet het slimste om te doen, maarjaa, wel een leuk verhaal om te vertellen ^^

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en jij ook bedankt voor je comment :)
    ik volg je !
    Vrede, A.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. this was so beautiful and peaceful and made me happy for you.
    Wedding Dresses
    This site is a can refer to the choice of browser may help you see
    Welcome back. Wonderful photos, wonderful story. So glad you could be there.

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.