Pagina's

dinsdag 15 maart 2011

You're gonna wish you, never had met me, tears are gonna fall, rolling in the deep

Hello (:

WAAAAAAH morgen is het al zover! De generale repetitie! En WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH overmorgen is de eerste show al! Jeetje, wat gaat het allemaal hard! Ik bedacht me opeens dat ik het nummer nog geen een keer op mijn blog heb gezet, dus daarom doe ik het nu. Trouwens, de titel van dit bericht is de tekst die ik samen met de andere twee meisjes moet zingen. Ja, het zijn maar twee zinnetjes en die herhalen zich de hele tijd. Geen probleem met tekst vergeten dus.


Vandaag eens iets anders, iets op het gebied van fashion: de American-baseball-look. Ik vind dat zooo leuk! Ik heb zelf een rood vestje (hier 2x in het blauw op de foto) van de H&M en nog een trui, ook van de H&M. Hieronder wat inspiratie.




Nu ga ik Duitse woordjes leren, want ik word morgen overhoord (zie: My missing puzzle piece).

Al laatste wil ik nog even kwijt dat ik het supersuperleuk vind om al 20 volgers te hebben en dat ik zoveel leuke en lieve reacties krijg! Dank jullie wel!

XOXO

6 opmerkingen:

  1. heel erg veel succes! maar waar gaat die show dan over? zit je dan in een toneelgroepje ofzo? :)

    & die baseball vestjes zijn echt ge-wel-dig!
    i love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh echt super leuk! Ik wens je heel erg veel plezier,en ik ben benieuwd hoe het is gegaan ^^. succes!

    & het liedje: rolling in the deep is echt ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes. Ik vind die jasjes echt heel leuk en ik wil er ook een, maar die van H&M heeft bijna iedereen al

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi, die achtergrondtekst was me nooit opgevallen. maar supersuperveel succes bij je glamournight, ik ga je heel hard aanmoedigen (:
    lieefs

    ohjaa, ik vind die baseball look heel leuk, maar niet echt iets voor mij. maar wel voor jou ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes! Ik loop al anderhalf jaar in een baseball jack rond en ineens wordt het populair.. volgens mij ben ik een trendsetter =P Haha, just kidding

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo grassprietje van mars,

    Want een leuk vestje, vind ik nou echt iets voor jou. hihi.

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.