Pagina's

vrijdag 11 maart 2011

Money can't buy us happiness // In my spaceship I'm an alien tonight

Hello (:

Danku danku voor al jullie lieve reacties!
Ik kon vandaag niet kiezen tussen twee liedjes, dus daarom doe ik er maar twee. Ik vind Jessie J een hele leuke zangeres, ze heeft een ontzettend mooie stem (luister op YouTube: Who you are live at Times Square). Het clipje van Do it like a dude vind ik wel grof, maar het liedje is zo leuk. En dan Price tag word ik zo vrolijk :D



Soms heb ik wel eens van die buien waardoor ik niet kan kiezen. Maar ik moet ook zo veel kiezen. Zeker nu, over twee weken moet ik een profiel gekozen hebben! Ik vind het zo moeilijk en ingewikkeld! Ik wil Natuur en Gezondheid kiezen. Zo werkt het bij ons ongeveer:
- De standaardvakken voor iedereen: Nederlands, Engels (ik doe Cambridge op mijn school), één klassieke taal, klassieke culturele vorming, lichamelijke oefening, literatuur in context, algemene natuurwetenschappen.
- De profielvakken bij N&G: wiskunde A of B, biologie, scheikunde.
- Dit jaar wordt er sowieso gegeven bij N&G: Natuurkunde, Economie, Frans of Duits.
- En nog twee keuzevakken (daarvan is er maar één verplicht).

Ik wil Latijn als klassieke taal, alhoewel ik daarover nog een beetje twijfel. Ik wil sowieso wiskunde B, als ik dit niet red is het heel makkelijk om over te stappen op wiskunde A. Ik denk dat ik Duits wil kiezen, want Frans is zó moeilijk! Het probleem ligt bij mij in de keuzevakken. Op dit moment wil ik het liefst kunst en geschiedenis kiezen. Kunst, omdat ik door mijn blog merk hoe leuk ik het vind om creatief bezig te zijn. En geschiedenis, omdat ik dat interessant vind en hierdoor is de overstap naar Economie & Maatschappij nog mogelijk. Maar misschien wil ik toch ook nog aardrijkskunde en Frans is eigenlijk ook wel handig. Pffffffff.

En trouwens, ik heb vandaag 22 maanden met mijn vriendje! Niet een heel bijzonder aantal, maar toch moet het gevierd worden met een paar leuke plaatjes:




Weer genoeg gekletst voor vandaag. Ik ga nu nog even mijn tekst leren voor musicalles, want daar moet ik straks heen.

Ik weet niet zeker of ik morgen tijd heb om te bloggen, ik hoop van wel!

XOXO

5 opmerkingen:

  1. your blog is so cute :)
    <3

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet dit jaar ook een profiel gaan kiezen, ik wil ook N&G doen, en Cambridge Engels, maar wij moeten een sollicitatiebrief gaan schrijven en toelatingstest enz. om dat te gaan doen, heel raar. Maar ik moet pas in april gaan beslissen, maar ik kan ook nog niet echt kiezen.

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leeeuk artikel!
    & gefeliciteeeerd dat je 22 maanden ben je vriendje hebt ^^

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.