Pagina's

woensdag 23 maart 2011

I intend to put these words into action

Hello (:

Best wel een mooie titel, toch? Hoe vaak gebeurt het, dat je iets zegt maar het vervolgens niet doet? Behoorlijk vaak denk ik. Het zinnetje komt uit dit liedje:



Sorry voor mijn late post vandaag. Ik ben ziek naar huis gegaan en toen heb ik twee en een half uur geslapen, ben gaan douchen, eten, huiswerk maken. En het internet lag er de hele dag uit, tot vanavond. Heel vervelend. Wat nog veel irritanter is, is dat het internet op de gewone computer en mijn vaders laptop het wél weer doet, maar alleen het internet op mijn eigen laptop doet het niet! Dus nu ben ik maar even op mijn vaders laptop.

Gisteren heb ik een cursus American Bakery gedaan, het was echt superleuk en jummie! We hebben donuts, bagels, chocomuffins en pancakes gemaakt. Zien de foto's er niet zalig uit? De foto's zijn wel een beetje gelig maar dat kwam door het licht. En ze zijn gedraaid. Wat een falend programma.

  
(Linksboven: bagels, rechtsboven: donuts, linksonder: pancakes, rechtsonder: muffins) 

Ik moet morgen leren voor een Grieks SO van ongeveer 700 woordjes, dus ik heb dan niet zoveel tijd om te posten. Dan zet ik er het recept van de chocomuffins op, die het beste gelukt waren.

Ik vind het zoooo leuk dat ik van die leuke reacties krijg, dat stimuleert onwijs om door te blijven bloggen! Normaal reageer ik ook terug, ik ben van plan dat vrijdag te gaan doen. Don't worry (:

Slaap lekker voor straks!

XOXO

4 opmerkingen:

  1. wowww 700 woordjes grieks? Ö dat is echt heel veel! succes met leren, en dat eten ziet er lekker uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammiee, dat ziet er lekker uit! <33.
    & woow 700 woordjes leren?! ohgod. ik wens je veel succes ^^. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 700 woordjes is niet niks! Ik moest er laatst 500 voor engels en dat was eigenlijk al te veel!
    Maar je kookkunsten zien er goed uit hoor!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah wat ziet dat er lekker uit. Mmm..
    liefsxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.