Pagina's

maandag 7 maart 2011

I'm beautiful in my way

Hello (:

"Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen"

"Wees de beste versie van jezelf, geen tweederangs versie van een ander."

Makkelijker gezegd dan gedaan. Soms is het makkelijker om iemand na te doen. En dan te verdwijnen tussen de anderen. Iemand die dat absoluut niet doet is Lady Gaga. Ik vind haar onwijs origineel en ze heeft een supermooie stem. Zeker haar nieuwe liedje vind ik leuk. Alleen de clip is ranzig en ik snap de verhaallijn niet. Wat vinden jullie?


Het was vandaag zulk mooi weer! Daar word ik nou echt vrolijk van. Voor de eerste keer dit jaar kwam Antonio langs. Antonio is de ijscoman bij ons op school, hij verkoop ijsjes en lolly's en snoepjes. Hij komt alleen maar als het mooi weer is, dus dat betekent dat de lente eraan komt JOEHOEEE! Voor mijn gevoel duurt de winter al zó lang! Wat lijkt het me heerlijk om zonder jas naar buiten te kunnen. Zeker voor mij, want ik moet tien kilometer fietsen naar school.

Hier zijn jummieplaatjes van lolly's en ijsjes  en snoepjes:


Hmmm, dat ziet er echt allemaal heeeeeel lekker uit. Ik denk dat ik morgen maar even een ijsje ga kopen ;)

Goodnight everyone!

XOXO

2 opmerkingen:

  1. eva, eva, eva,
    wat heb je toch weer een ontzettend leuke blog geschreven. ik ben zeker je grootste fan. je verdiend wel wat meer volgers. Trouwens, je kan helemaal niet zien dat je een anonieme volger hebt dus daar houd ik wel even mee op en ik volg je opnieuw, anders is het zielig. en reacties kunnen geeneens anoniem.
    Die clip van lady gaga is trouwens niet leuk. Hij verpest zelfs een beetje het liedje, want kom op, er wordt een hoofd geboren in de ruimte, lady gaga gaat dansen en zingen terwijl allemaal mensen aan het bidden zijn, en ze is dood en gaat dansen met haar dode vriendje. dat is niet goed. maar ja, zo is ze nou eenmaal geboren ;)

    en ijsjes zijn lekker.

    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mjammie!
    haha, tessa's reactie (:
    lieefs & tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.