Pagina's

donderdag 17 maart 2011

She's a monster, beautiful monster

Hello (:

Het is vandaag donderdag! Vandaag is de eerste show van de Glamournight, spannend! Ik zal later vertellen hoe alles was, want daar heb ik deze dagen geen tijd voor. Ik blijf wel updaten, maar ik heb de berichten al eerder getypt.

Dit wordt een hele monsterlijke post. Monstertjes zijn eigenlijk echt heel cool. Zelfs op de catwalk zijn ze te vinden.

En natuurlijk het bijbehorende liedje:


Nog twee dagen en dan is het weer weekend! Stiekem typ ik dit al op zondag, dus nu klopt het nog helemaal niet. Sssssjt, niet doorvertellen ;)

Ik heb trouwens een nieuwe verslaving: KOFFIE! Zeker Latte Macchiato (schrijf ik dat nou goed? ik weet het niet, maar ach).
Dat ziet er toch super-jammie uit? Niet zo monsterlijk, maar wel heel lekker!

Ik ben nu al zooooo zenuwachtig voor vanavond! Ik heb er wel heel veel zin in, maar voor een publiek optreden - zelfs al is het maar achtergrond - is toch wel heel eng! Wens me succes (:

XOXO & RAWR


9 opmerkingen:

  1. Hello! What lovely monsters you found :)
    I'm wishing you luck at the public appearance :)

    MY INSPIRATION

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omg, ik ben geen fan. alhoewel, die 2e is wel grappig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, wat grappig! Maar of ik het zou aantrekken? Nee, denk het niet...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, die tweede is inderdaad grappig. En dat liedje is leeeeeuk.

    en OMG, door dat stomme plaatje heb ik nu heeel erg veel zin in koffie. Mjummie.

    EN VEEL SUCCES LIEVE EVA MET DE GLAMOURNIGHT VANAAF EN IK DUIM VOOR JE EN IK KOM MORGEN KIJKEN EN JE BENT DE BESTE VAN DE HELE GN SAMEN MET LAURA DAN.

    xxxxx

    RAWR

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes vanavond! Je kan het! :D
    En die plaatjes zijn echt leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop voor je dat alles goed is gelukt met de show. En oeeh die foto's zijn echt leeuk. Ik vin vooral dat ene monster outfit rechtsbovenin echt super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die jurken zijn echt leuk! vooral die tweede. xD
    && dat filmpje, die tekst doet me denken aan een liedje van Lady Gaga. Monster. "that boy is a monster. M-m-m-monster" xD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ps; je blog is leuk! ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, dat laatste plaatje!
    leuke blog..!

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.