Pagina's

dinsdag 29 maart 2011

With a big smile on my face

Hello (:

Hoe gingen mijn repetities?
Frans: goed, geschiedenis: goed, natuurkunde: bagger.
Het was zoooo moeilijk! Voor het vorige proefwerk, dat ongeveer uit dezelfde stof bestond, had ik een 8,9 maar hier snapte ik helemaal niets meer van.
Nu ben ik aan het leren voor wiskunde (al mee klaar) en voor latijn (net mee begonnen OEPSIE).

Ik had vandaag echt iets raars: ik had volgens mij een aantrekkingskracht op INSECTEN!
Eerst had ik kriebel boven mijn oor, en even later viel er opeens een kever uit mijn haar!
Toen zat ik op mijn kamer te leren met alle ramen dicht en ik hoorde opeens gezoem. Het bleek een wesp te zijn. Paniek! Ik deed snel een raam open, maar hij was nogal agressief en vloog op me af AAAARGH! Gelukkig ben ik niet geprikt (:

Ik weet het, het liedje van vandaag is al wat ouder maar ik vind het verhaal in het clipje zo grappig:


En ik doe nog even een paar leuke plaatjes van weheartit, want ik moet nu weer verder met leren, anders mis ik Glee! Ik ben echt gleek (:





En ik wil mijn nieuwste volger Marjolein bedanken voor het volgen (:

En natuurlijk bedank ik ook al mijn andere volgers & mensen die reageren! Danku danku danku!

XOXO
MUCH LOVE

2 opmerkingen:

  1. bij mij ging natuurkunde ook echt flut. haha, mooizo dat geschiedenis goed ging, ik ben echt blij dat ik daar niet meer voor hoefde te leren. bij mij ging hij alleen niet zo goed. morgen latijn en wiskunde, bleeh. nog veel succes met leren en ik zie je morgen vast wel weer.
    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat plaatje van happy girls is leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.