Pagina's

zaterdag 5 maart 2011

Hello sunshine (:

Hoi, welkom op mijn blog!

Ik ben niet zo iemand die op allerlei forums zit, maar een blog maken leek me al een tijdje leuk. Ik wist alleen niet zo goed wat ik erop moest zetten. Toen kwam ik terecht op de blogs van Rixt (http://justrixt.blogspot.com/) en op die van Nolli (http://lovellii.blogspot.com/). Daardoor kreeg ik inspritatie en maakte ik een blog aan. Tadaaa.

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Eva en ik ben vijftien jaar. Ik zit op school in Gouda, op het Coornhert Gymnasium in de derde klas. Ja, gymnasium. Maar ik ben niet zo'n ik-ben-superslim-en-ik-weet-niet-hoe-ik-met-mensen-om-moet-gaan-persoon. Asperger heet dat geloof ik. Ik heb er ook nooit spijt van gehad dat ik naar deze school ben gegaan. Alleen heb ik een gruwelijke hekel aan de wiskundedocent, maar gelukkig gaat hij volgend jaar met pensioen :D Verder zit ik op musicalles (bij Rixt en Nolli in de groep, vandaar) en op hockey. Ik hou van shoppen, lekkere recepten zoals cupcakes en taarten, twitter, nagellak, mijn vriendje (al sinds 11 mei 2009 ;)), strikjes, leuke quotes en vast nog meer dingen die ik ben vergeten. Hierover zal ik dus op mijn blog over gaan schrijven.

Ik heb mijn blog vermoed naar 'little miss sunshine', omdat ik haar heel cool vind. En schattig.



Ik weet niet of ik het ga volhouden om elke dag iets op mijn blog te posten, ik ben daar namelijk niet zo goed in. Laat ik maar proberen om in ieder geval elke week er iets op te zetten. Hoop ik.

Tot het volgende bericht!

XOXO

3 opmerkingen:

  1. Eva!
    wat een leuke blog, en jeej, ik ben je eerste volger (: volgens mij gaat je blog echt superleuk worden. hihi, die little miss sunshine is schattig! weetje wat een leuke site is voor blog layouts en dat soort dingen? shabbyblogs.com. daar heb ik ook mijn achtergrond enzo van.
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieef,

    Want een onwijs leuke blog.
    Ik volg je hoor. (:

    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Evaaaaa, leuk dat je ook een blog hebt! Ik volg je ook (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.