Pagina's

zaterdag 2 april 2011

My way of life No. 1

Hello al mijn lieve inspirerende mede-bloggers!

Omdat ik vandaag het gevoel heb dat ik van alles afsluit (de maand maart, kwartaal 3 op school) heb ik mijn hele blog veranderd. Wat vinden jullie ervan?

Mijn plannen voor deze maand:
~ Dingen die ik zelf heb gemaakt, ik ben nu bezig met een poster van allemaal fashion plaatjes, op mijn blog zetten.
~ Niet meer een zin uit een filmpje als titel doen, maar vaste onderwerpen zoals 'my way of life', 'insparation', en de rest moet ik nog bedenken.
~ Meer gaan bloggen (de laatste twee weken was ik niet er actief, sorry, ik had repetitieweek).
~ Labels gebruiken.

Dit weekend ga ik naar Zeeland, we hebben daar een stacaravan op een camping. Ik kan misschien dus morgen niet bloggen (goed begin van voornemen nummer 3).

Gisteren was het 1 april. Eigenlijk ben ik helemaal vergeten om een grap met iemand uit te halen en niemand heeft ook bij mij een grap uitgehaald. Best wel falend .

Om nog  even de grappige sfeer vast te houden:


Het blijft wel een klassieker (:









Ik wens jullie een heel fijn weekend!

XOXO MUCH LOVE

Ps. Weet iemand hoe ik meer pagina's kan toevoegen in dat balkje boven mijn posts, want er staat nu allen maar 'startpagina'?!

8 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je lieve post! Ik zag hem en ik wou hem écht hebben :)
    Oohja, 1 april was ook niet echt een "grappige" dag bij mij, dus je bent niet de enige :D
    en als laatste wens ik je een fijn weekend toe!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor niewe pagina's ga je naar bericht verzenden, dan naar pagina's bewerken en dan kun je een nieuwe pagina aanmaken door op ''nieuwe pagina'' te klikken (:

    Mijn 1 april was ook faal, geen grapjes uitgehaald en niemand heeft grapjes bij mij uitgehaald, maargoed..

    Jij ook een fijn weekend!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw je layout is echt prachtig! En wauuw mooie voornemens.

    & over je lieve reactie; ik heb die oorbel van de da, maar ik weet niet of ze die bij elke da verkopen. ik heb vandaag oook zo'n soort oorbel zien hangen bij de Ziggi.

    En ik kijk ook heel vaak op jou blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje voor je leuke reactie.
    Ik denk dat ik ook Latijn kies, dat is makkelijker en lijkt meer op Frans.
    Heel veel succes met je goede voornemens en je blog ziet er echt heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Btw, ik heb een mailtje opgestuurd met een foto van die outfit.
    Eerlijk gezegd was ik alweer vergeten dat ik dat had gedaan, totdat ik een mail kreeg van de fancy. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.