Pagina's

vrijdag 29 april 2011

Inspiration No. 6

Hello (:

Gelukkig, jas is inmiddels weer gevonden!
Hij hing in een ander gebouw, maar iemand anders moet hem wel hebben meegenomen, want de dag dat ik 'm kwijt was had ik geen les in dat gebouw.
Maar THANK GOD hij is weer terecht (was namelijk 70 euro uit eigen portemonnee).

Vandaag werd ik helemaal blij van al deze leuke plaatjes:










JOEPIE vakantie! Ik ben helemaal blij (:

Nu ga ik eventjes mijn spullen uitzoeken voor de Koninginnemarkt voor morgen.
Om 5 uur al opstaan en dan alles verkopen.
Ook al is het vroeg, ik heb er wel zin in!

Ik wens jullie een hele fijne vakantie!
Ik ga naar Zeeland, heb daar wel internet maar weet niet of ik veel kan posten.
Waar gaan jullie heen?

XOXO MUCH LOVE

3 opmerkingen:

  1. Super leuke post :D
    Ik heb ook vakantieeee!!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat je jas weer is terug gevonden. en erg leuke plaatjes! Heel veel plezier bij de konginnemarkt. En heel veel plezier in Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig maar dat je jas weer terug is.
    Veel succes bij het verkopen van spulletjes op de koninginnemarkt en veel plezier in Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.