Pagina's

woensdag 13 april 2011

Creations No. 3

Hello (:

Sorry, gisteren kwam het er niet van! Vandaag ben ik bij mijn vriendje geweest (alweer).
We hadden vorige week een 'ruzietje' gehad over elkaar aandacht geven & afspreken (dat gebeurde allebei te weinig).

We moeten bij Engels six words stories schrijven. Het woord zegt het al: een verhaal van zes woorden.
Ik heb er een paar bedacht:

Black-eyed while they were eating peas
(Black eyed peas)

Another beer, please. Damn! still ugly.

I am blonde: no complicated questions

Deaf guy listening to his iPod

Game. Set. Match. Federer fails again.

Two boyfriends is better than none.

BoRING sITuatiON?!
(let op hoofdletters en kleine letters, heb ik niet zelf bedacht trouwens)

Ik heb ook nog wat leuke plaatjes opgezocht op weheartit, hier komen ze (het zijn er best veel geworden).











Ik heb morgen heel veel tijd om te posten, ik ben al het 6e uur uit (normaal het 8e), dus dat wordt een leuk berichtje (:

Weltrusten voor straks!

XOXO MUCH LOVE

2 opmerkingen:

Please leave a messsage, but not after the beep.