Pagina's

woensdag 27 april 2011

Inspiration No. 5

Hello (:

Dit vond ik zó'n leuk liedje, die moest ik even op mijn blog plaatsen:


Ik vind vooral de overgang aan het einde van het liedje heel verrassend.

Morgen heb ik een proefwerk voor beeldende vorming. Het gaat onder andere over Bauhaus. Dat is echt iets vreemds. Daarvan is ook ooit een ballet  gemaakt (in 1927 ofzo). Zie het filmpje:


Vandaag was ik mijn jas kwijt op school. Dat was echt vervelend. Ik weet namelijk precies waar ik 'm heb opgehangen, alleen hij hing er niet meer. Er hing nog wel een jas die er heel erg op leek. Dus ik denk dat diegene van wie die jas is, mijn jas heeft meegenomen. Maar dat wist ik niet zeker dus kon ik ook niet die jas meenemen. Gelukkig kwam toen mijn lerares Frans, die woont bij mij in de buurt, en mocht ik met haar meerijden in de auto. Een geluk bij een ongeluk (:

Ik ga maar weer eens verder leren. Fijne avond nog!

XOXO MUCH LOVE

5 opmerkingen:

  1. Echt een geweldig nummer van de black eyed peas. Leuke post ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat raar dat jou jas weg was. Dat 2de filmpje is echt vreemd, het eerste filmpje is echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leeuke filmpjes! En succes met je toets. en awh wat balen van je jas. Vroeger heb ik ook wel eens mijn jas kwijt geraakt. echt zo vervelend. ook bij discotheeks neemt iemand gewoon je jas mee. dat is echt super vervelend. maar van dat laatste is me gelukkig nog nooit overkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk liedje! En jammer van je jas zeg :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke filmpjes, vooral de eerste. Wat raar dat je jas weg was, maar fijn dat je mee mocht rijden.
    Veel succes met je toetsen.

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.