Pagina's

zaterdag 9 april 2011

Open Happiness No. 2

Hello lieve mede-bloggers en -blogeressen (:

Ik heb vandaag helaas verloren met de hockey, maar ik heb wel lekker gespeeld.
Ik stond mijn hele leven rechtsvoor, maar ongeveer twee maanden geleden speelde ik een wedstrijd rechtsachter. En sindsdien speel ik bijna altijd rechtsachter. Best apart eigenlijk.

Ik ben in een filmpjes-bui, dus hier komen 2 leuke:


Hier speelt Sunshine nog in! En dat is natuurlijk extra leuk omdat mijn blog ook Hello Sunshine heet (: Ik vind het zo leuk dat ze de hele tijd lacht, jammer dat ze nu niet meer meespeelt. Rachel kijkt hier echt strange.
En dan Sue op het eind: SHUT UP Hahahahahaha (:


Het is een super super super raar clipje. Ik begrijp het niet. Wat vinden jullie ervan?

Mijn laptop is alweer kapot. Nou ja, eigenlijk de oplader. Dat is het frustrerende eraan: hij doet het wél, maar ik kan hem niet opladen omdat die #*T(@*@# oplader het niet doet AAAAARGH! En ik ben te lui om even naar de computerwinkel te gaan ;)

XOXO MUCH LOVE

4 opmerkingen:

  1. Ik kijk eigenlijk niet naar Glee, maar ik vind het wel een leuk filmpje :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stukje uit glee was echt geweldig. Ik vind het filmpje van Katy perry wel een beetje apart maar de make-up is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha GLEE ♥ en dat stukje was echt geweldig! Leuke filmpjes, en een leuke post.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.