Pagina's

donderdag 21 april 2011

Creations No. 3

Hello (:

Ik heb een  hele leuke tag gekregen van: Anne. Het  is de bedoeling dat je antwoorden moet geven op vragen met afbeeldingen of met woorden. Ik ga het doen met plaatjes.

-Als ik warm zeg, dan zeg jij: 









-Als ik honger zeg, dan zeg jij: 
 -Als ik saai zeg, dan zeg jij:




Dat was 'm! Ik geef deze tag door aan Rixt, Nolli en Marijn.

Ik wens jullie een heel fijn paasweekend! Ik ga op hockeytoernooi, dus ik kan niet bloggen dit weekend!
Sorry!

XOXO MUCH LOVE

 
-Als ik bloggen zeg, dan zeg jij: 
-Als ik schitterend zeg, dan zeg jij:
-Als ik mobiel zeg, dan zeg jij:
-Als ik rood zeg, dan zeg jij:
-Als ik jurk zeg, dan zeg jij:
-Als ik favoriet zeg, dan zeg jij:
-Als ik leuk zeg, dan zeg jij:
-Als ik schattig zeg, dan zeg jij;
-Als ik knap zeg, dan zeg jij:
-Als ik lekker zeg, dan zeg jij:

9 opmerkingen:

  1. awh wat leeuk! Je hebt hem echt leuk ingevuld.

    en haha dankje voor je lieve comment! Oke is goed. Maar ik wilde dus morgen zeggen dat ik me blognaam ga veranderen, dus dat je dat dan even weet. Het word namelijk: www.ikhouvanjeschatje.blogspot.com/ Dus vanaf het weekend kan je me daarop vinden en dus niet meer op; alles-over-mode.blogspot.com welke datum precies weet ik nog niet. maar ik ga er waarschijnlijk vrijdag avond aan beginnen en anders zaterdag.
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tag! en ook heel grappig ingevult! succes met je hokeytoernooi! :) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah, dankjeweeel!
    maarehm, wat moet ik nu precies doen?
    want ik snap het niet helemaal (:
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanaf nu heet mijn blog; ikhouvanjeschatje.blogspot.com/
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ingevuld. Dat plaatje van dat ene katje is echt heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog, leuke tag ook! Ik volg je, volg je terug, en doe je mee aan mijn give-away?
    Liefs Jente
    http://jentelammerts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bij ons is het hockey toernooi net afgelopen

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.