Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Creations No. 1

Hello (:

Afgelopen weekend ben ik nogal creatief bezig geweest en heb ik een fashion-poster gemaakt!
Ik heb er een foto van gemaakt en dit is 'm geworden:



De foto's zijn een beetje gelig, komt door het licht. Ik weet niet zeker of je het goed kunt zien, maar de plaatjes komen allemaal naar voren (daar heb ik van die speciale stickertjes voor).
Nu ga ik 'm op mijn deur plakken.

Morgen kan ik helaas niks posten, omdat ik dan bij een vriendin ga logeren. We moeten namelijk een heel groot krantenbericht schrijven voor Nederlands bleh.
Dat vind ik dus zó gemeen!  We hebben net een hartstikke zware repetitieweek achter de rug, moeten we nu weer zo'n krantenbericht inleveren (donderdag). En vrijdag moeten we iets wat veel werk is voor aardrijkskunde inleveren. Wat een zwaar leven.

XOXO MUCH LOVE

7 opmerkingen:

  1. Die poster is echt heel erg goed gelukt!
    En die afbeelding?
    Nou, mijn oom (soort van oom) is grafisch ontwerper, dus hij heeft die foto camera's gemaakt. en ik heb er tekst op gezet met een hartje. (:
    Heel simpel.
    En heeeel erg bedankt voor de stylish blogger award.

    xxxxxx
    loveforyou. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh, die ziet er heel hip uit! argh, wij moeten nu ook zo'n stom krantenbericht maken. echt niet leuk. maar jouw blog vrolijkt me weer op (:
    heee, wij hebben hetzelfde lettertype! alleen ik heb hem voor titels.
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf! En succes met alle drukte! :O

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauuuw die poster is echt heel mooi! Ik wil ook zoiets maken maar het komt er steeds niet van ha ha.

    en succes met dat krantenbericht en met aardrijkskunde.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke poster en succes met je krantenbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een superleuk ideetje!
    Haha inderdaad erg creatief,
    ik vind het altijd wel erg leuk om zulke dingen te gaan doen ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.