Pagina's

maandag 2 mei 2011

Just jaelous of the relationship I have with my bed

Hello (:

Nieuwe maand, nieuwe manier van titels maken. Voortaan gebruik ik een zinnetje uit een stukje dat ik typ of uit een plaatje.

Wat een mooie dag vandaag. Tenminste, hier in Zeeland is het heel lekker weer.
Op de vrijmarkt van eergisteren heb ik samen met mijn zusje zo'n €110 euro verdiend. KATSJINGG! En dan werk ik hier ook nog in het eetcafé, dus dat wordt meer erin dan eruit deze vakantie. Vind ik gelukkig he-le-maal niet erg. Om dat te vieren heb ik wat leuke plaatjes opgezocht:








Aaaah, ik vind die beestjes zó schattig! En die uitspraak, het laatste plaatje, vind ik echt goed :D
Have a nice day (tutututu sky radio 101 FM, haha die tune moest er even achteraan ;))!

XOXO MUCH LOVE

10 opmerkingen:

  1. Hello Sunshine :) You always have the cutest pictures on your blog :)

    classy & fabulous

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele schattige foto's zeg! <3.
    en woow je hebt echt heel erg veel verdiend, super goed van je. heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's ! Woon je ook in Zeeland ? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah dat laatste plaatje is geniaaal! x

    doe je mee aan mijn giveaway? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my goodness, quite possibly the cutest post ever!

    x
    www.lostinthehaze.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schatje,

    wow lang geleden dat ik op je blog ben geweest. Wat een leuke achtergrond! En een leuke blog! Wel een beetje oud alweer, komt er weer een nieuwe (a')?
    en die uitspraak heeft gelijk.
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi sweetie! Where have you been? I miss your cute posts :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super duper cute!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aach super lieve foto's! Je hebt echt een hele leuke lay-out! Elkaar volgen?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.