Pagina's

zaterdag 28 mei 2011

Iets grappigs

Lieve allemaal,

Ik heb iets grappigs, vul het in en lees je uitkomst:

Maand waarin je jarig bent: Januari: Ik sloeg
Februari: Ik rook
Maart: Ik zoende
April: Ik poetste
Mei: Ik likte
Juni: Ik was verliefd op
Juli: Ik plaste op
Augustus: Ik zong samen met
September: Ik leende
Oktober: Ik veegde mijn kont af met
November: Ik maak een sneeuwpop met een gezicht als
December: Ik floot naar

De dag van vandaag: 1: Een pauw
2: Mijn oma
3: Een boom
4: Een koe
5: Mijn neus
6: Balkenende
7: Een banaan
8: Een luciferdoosje
9: Een krokodil
10: Een wasmashine
11: Mijn vermiste kat
12: De broer van de vriend van mn opa
13: Een klavertje 4
14: Mijn pen
15: De frietboer van daartegenover!
16: De speen van mn kleine zusje
17: De wiskundesom uit mn boek
18: De paus
19: Herman Berghuis (van Idols)
20: Een stukje stokbrood
21: Een van-de-straat-geraapt-stukje-kauwgom
22: De kont van een varken
23: Een konijnenkeutel
24: Een wc
25: Een tandenborstel
26: De schoenen van mn lerares nederlands
27: Tante bets
28: Kabouter Plop
29: De sokken van Sven de Wijn
30: Een tuinkabouter
31: Het handtasje van Koninging beatrix

*KLEUR VAN JE SHIRT; Blauw - Omdat ik daar in zin had
Groen - Omdat ik in mn broek heb geplast
Roze - Omdat ik verliefd op Ken ben
Geel - Omdat er een ladder in mn panty zit
Zwart - Omdat mn ouders geen kinderen konden krijgen
Wit - Omdat mijn lievelingsfilm K3 en het IJsprinsesje is
Paars - Omdat ik perfect ben
Grijs - Omdat ik nu in de spiegel kijk
Rood - Omdat ik verkering heb met een krokodil
Bruin - Omdat ik debiel ben
Streepjes - Omdat ik blut ben
Oranje - Omdat ik vanavond op de bar ga dansen
Anders - Omdat mijn moeder morgen de wereld veroverd heeft

Die van mij is: Ik sloeg kabouter Plop omdat mijn moeder morgen de wereld veroverd heeft.

Fijn weekend alvast!

XOXO

3 opmerkingen:

  1. ik zong samen met kabouter plop omdat ik blut ben.

    haha echt leuk dit. dit heb je toch ook met je verjaardag en de onderste is dan volgens mij je lievelings kleur haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zong samen met Een konijnenkeutel Omdat ik perfect ben.

    haha, erg leuk! Zoiets hebben sommige mensen op hun hyves toch ook staan? Nouja, het blijft wel leuk om in te vullen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was verliefd op mijn vermiste kat omdat mijn lievenlings film K3 en het ijsprinsesje is.

    haha, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.