Pagina's

donderdag 26 mei 2011

With love from Paris

Lieve medebloggers en blogerinnen,

Jullie denken waarschijnlijk dat ik overreden ben door een bus / opgepikt ben door aliëns / omvergelopen door een struisvogel / etc. Maar ik leef nog. Ik heb gewoon zo'n drieënhalve week niet gepost omdat ik er geen zin in had. En ja, als ik ergens geen zin in heb, doe ik het gewoon niet.

Afgelopen vrijdag ben ik met school naar Parijs geweest, Het was echt suuuuuperleuk!
Hier zijn wat foto's:




En ik bedacht me net, jullie hebben geen idee hoe ik eruit zie!
Op deze foto ben ik het rechter meisje ;)
De middelste en de linker zijn twee vriendinnen van mij.


Ik zal binnenkort weer meer gaan posten, ik had het steeds gewoon ont-zet-tend druk!
Tot blogse ;)

Oh nog één ding: het lukt me op een of andere manier niet om op andere blogs te reageren, dus als je geen reactie terugkrijgt: die krijg je later, sorry!

XOXO MUCH LOVE

2 opmerkingen:

  1. wow je hebt echt lang niet gepost. ik keek heel vaak op je blog of er al iets op stond. maar wauw leuke foto's. en haha leuk dat we je een keertje zien :). Je bent best een knap meisje. trouwens van dat reageren. dat klopt. dat hadden er heel erg veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je naar parijs bent geweest. Ben ontzettend jaloers ;). Leuk dat je weer meer gaat posten.

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a messsage, but not after the beep.